معرفی انواع سطل زباله

معرفی انواع سطل زباله

انسان ها در طی روز زباله های مختلفی تولید می کنند که ضروری است آنها را از محل کار و زندگی دور کنند. برای جمع آوری راحت تر زباله ها معمولا در بخش های مختلفی از خانه مانند حمام ، سرویس بهداشتی ، آشپزخانه و حتی داخل اتاق خواب ها، سطل زباله های متنوعی قرار می دهند. با بهازکالا همراه باشید.

سطل زباله، رعایت بهداشت و حفظ پاکیزگی محیط زندگی، یکی از ارکان مهم زندگی است. شاید در زمان‌های دور باتوجه‌ به این که تعداد جمعیت کمتر بود و همچنین عدم وجود زباله‌های صنعتی، تولید زباله به میزان بسیار کمتری بود. همچنین، انواع مواد غذایی و همچنین پخت و تولید غذا به‌صورت ارگانیک بوده و همین امر دلیل مهمی برای تولید کمتر زباله بوده است.

امروزه با توجه‌ به زندگی مدرن و پخت و تولید غذاها و محصولات صنعتی، به طبع زباله بیشتری نیز تولید می‌شود. به همین دلیل انهدام زباله‌ها و تفکیک آنها نیازمند مدیریت ویژه‌ای است. باتوجه‌به ازدیاد تولید زباله و همچنین، بالارفتن جمعیت، کنترل پروسه انهدام زباله از آغاز تا انتها، منوط به طی‌کردن مراحلی است که شاید یکی از راه‌های آن از منازل ما آغاز می‌شود.

بادبزنی-45-لیتری2

مدل در بادبزنی

نوعی از سطل های زباله پلاستیکی می باشند که بدون چرخ و  پدال بوده و دارای درب متحرک می باشند که جهت استفاده در مراکز تجاری و فروشگاها بسیار مناسب می باشند.

این سطل زباله‌ها معمولاً برای زباله‌هایی مانند دستمال کاغذی آلوده، تیغ و سایر زباله‌هایی که ممکن است خطرناک باشد، به کار می‌روند و گاهی با بوی نامطبوع همراه هستند. به همین دلیل حتماً باید درپوش‌دار باشند و درپوش آن‌طوری باشد که با دست تماس پیدا نکند.

سطل 3 لیتری تمام استیل

مدل پدال دار

سطل پدالی در میان باقی سطل ها، پرفروشترین نوع سطل می باشد که تقریبا در قسمت های مختلف خانه مثل آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و اتاق خواب دیده می شود.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی همه ما آدما به دنبال راحتی و سلامتی بیشتر هستیم و همچنین نیاز به صرفه جویی در زمان بیشتر از پیش احساس می شود که سطل پدالی با توجه به مکانیزم خود این فاکتور ها را فراهم کرده است.

یکی از مزایای این سطل ها استفاده از فشار پا می باشد که دیگر نیازی نیست با خم شدن کمر درب سطل را باز کنید و این کمک به سلامتی شما می کند.

یکی دیگر از مزایای وجود پدال در سطل بهداشت می باشد چرا که اگر در محیط عمومی باشید و از بهداشت درب سطل اطمینان نداشته باشید دیگر نیازی نیست دست به درب آن بزنید بلکه با اعمال فشار پا روی پدال از سطل استفاده می کنید.

مدل اسلش

سطل زباله بزرگ مناسب برای فروشگاه ها و سالن های تجاری ، بیمارستان ها ، محیط های اداری ، مدارس و … . ظرفیت این سطل زباله ها ۴۵ لیتر بوده و هنگام استفاده نیازی به تماس دست برای باز و بسته کردن درب ندارد.
استوانه 45 مشکی در استیل

مدل استوانه

این سطل زباله دارای سطل داخلی دستگیر دار پلاستیکی جدا شونده برای حمل راحت و آسان است.از ویژگی های این سطل می توان به قرارگیری در بصورت قائمه جهت تخلیه آسان زباله، امکان حمل زباله توسط تویی قابل تفکیک، وجود کفی محافظ به همراه مکنده پلاستیکی جهت استقرار مناسب سطل و جلوگیری از بروز ساییدگی در اثر تماس با سطح اشاره کرد.

مدل مخروطی بدون پدال

سطل زباله مخروطی بدون پدال و درب ، با طراحی زیبا و کم حجم ،مناسب جهت استفاده در منزل ، محیط اداری ، مدرسه و زیر میز و روی میز و اتاق خواب و گوشه سالن می باشد و به سطل روزنامه نیز معروف است.

و در آخر

سپاسگزاریم که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید. برای خرید کالای با کیفیت به فروشگاه آنلاین ما سر بزنید و در صورت داشتن سوال یا ابهامی با ما در تماس باشید. همچنین میتوانید دیگر مقالات ما را در اینجا مشاهده کنید.